premiärturen

Ja nu har man varit å kört sin Volvo, hoppade igång på en gång när tändstiften var nya å fräscha :) Tog en sväng till konsum och handlade och en sväng i samhället, Vilken frihet och vilken konstig känsla att inte behöva ha den där skylten där det står övningskör där bak i bilen ... Nu blir det köra bil, lagomt mycket... För det är ju inte direkt gratis att tanka bilen...

Är sjukt trött ikväll och jag förstår ju varför... Har varit en intensiv dag och jag hade lång arbetsdag igår dessutom...

Imorgon blir det jobb ett par timmar på kvällen och då ska en god vän till oss vara barnvakt åt Jon :) Skönt kunna tacka ja till kvällsjobb ibland även de veckor min man jobbar kväll.

Älskar dig Mats, Mannen i mitt liv :) Du och Jag för evigt :)
126 dagar kvar till 9 januari...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0