17 grader varmt...

I Skuggan ;) Och nu snackar vi Sunderbyn mitt mellan Boden och Luleå!!!!

En helt underbar dag.... Med trevligt sällskap och god mat. Har matat Lovisa och bytt blöjor på både Vilgot och Lovisa. Är inbokad nästa helg hos min syster. Då ska det fotas foton på mig och barnen för det gjordes inte idag. Min syster och mamma tycker att jag ska gå en fotokurs, jag fotar tydligen Vilgot och Lovisa riktigt bra:) kul att få beröm för något man nyss börjat med. Sen är det så mysigt att få hjälpa min syster och hennes man med bebisarna. Och min älskling ska få plugga ifred nästa helg så det passar ju riktigt bra då :)

Solen skiner fortfarande och cykelturen hem var jätteskön :)

Nu väntar jag på ett samtal från min älskling, vi kanske åker dit... Det beror ju på det lite när han ringer och hur sent det blir... Annars finns det ju en dag imorgon, men hade ju varit underbart få sova bredvid honom en natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0