Comeback...

Ja idag gjorde jag comeback på fotbollsplanen efter 2 års frånvaro om jag inte minns helt galet. Stod i mål, det har jag alltid gjort i fotboll och det gick riktigt bra. Undra hur mycket träningsvärk jag kommer ha sen? Och min kondition är den bästa på länge :)
Kommer att träna när jag kan träna och har lust att träna. Men känner jag mig själv rätt så tränar jag så ofta jag bara kan för jag tycker att det är så roligt.
Snart är det sova som gäller för mig. Sista arbetsdagen för mig denna vecka, ska bli skönt att vara ledig och hitta på bus med sonen. Är det så här fint väder i helgen som det har varit dom senaste dagarna så hittar man nog oss ute på baksidan hos mina föräldrar. Där kan min son leka och där kan jag sitta och sola. Och dessutom kan vi grilla gott ;) Ska önska en massa gott som vi kan grilla... Olika grönsaker, färska champinjoner, marinerad kyckling, marinerat kött, majskolvar och nåt till det. Kanske klyftpotatis :) Och självklart Beasås... och min son vill säkert ha grillad korv :)
Det kommer bli en toppenhelg :) Men jag har ju för det mesta toppenhelger.

Sen kan det hända att vi far och tittar på fotboll om vi känner för det. Laget jag tränar med nu har träningsmatch och den kan bli riktigt intressant. Men det återstår att se.
Hoppas alla får en god natts sömn. Det hoppas jag att jag får inatt för förra natten var inte någon vidare bra natt.


;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0