Då var man hemma.

Har kommit hem för en liten stund sen.
Så nu ska jag packa upp alla kläder och tvätta det som ska tvättas. Sen blir det att värma lunch och efter det ska jag sätta mig och redigera alla foton jag tagit i helgen. Får se om jag lägger upp nåt på bloggen sen... Det vet man aldrig ;)

Som sagt, vädret hade gärna fått vara bättre men nu var det inte det. Trots vädret så har då jag haft det mysigt och trevligt. Hade gärna kunnat stanna någon dag till ;)

Ha en fortsatt trevlig dag allihop :)

Kommentarer
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

sv; härligt, kan tänka mig d!

jorå det går allt!

gör du då?

2009-04-12 @ 14:47:38
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0