Fredag

Ja då är det snart dags att åka till jobbet. Skönt med Fredag. Huvudet är slut och för att inte tala om hur trött jag är. 2a natten i rad jag har sovit riktigt dåligt.
Ska efter jobbet idag hämta min son. Underbart, Undra vad vi ska äta till middag....Men det där med käk löser sig alltid har jag märkt ;)

Det är 24e april idag och vi har 8 + grader redan men ingen sol, men den ser ut att vara på väg fram. Jag hoppas på det i allafall. Så underbart när solen lyser. Man får så mycket mer energi.

Oojjj... Jag måste fixa håret. Hur jag ska bära mej åt vet jag inte... Det står åt alla håll, bussen kommer om 20 minuter. Så finns inte tid för att tvätta det... Kanske jag ska använda mig av mitt hårband som täcker hela mitt huvud ;)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0