Fredag hela dagen lång

Då vaknade jag även denna morgon och huvudvärken har smygit sig tillbaka...
Det kommer ner stora lapphandskar från skyn :S Vem vill oss så illa så att dom har bestämt sig för att ge oss ännu mer snö? Jag vill ju ha sommar nu !
Nu har jag och lilleman gott om tid på oss för han vaknade själv vid 5.30 och det är skönt när man slipper väcka de små liven för dom blir på så mycket bättre humör när dom vaknar av sig själv. Så fungerar då min älskade son.

Idag blir det jobb som vanligt, sen hem och göra sig i ordning för personalfesten men fortfarande ett problem. Jag vet inte vad jag ska ha på mig... Varför har man ständigt det problemet vad gäller kläder?  Nu ska jag fortsätta äta frukost.


Ha en underbar dag allihop

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

2009-04-03 @ 09:38:14
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; hehe, okej:)

d samma :)

2009-04-03 @ 09:38:20
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0