Fredag

Inte känns det som att det är Fredag idag. Kan ju bero på min korta arbetsvecka. Kom på varför gårdagen gick åt skogen... För mig var det som en måndag :S Och måndagar brukar mer eller mindre gå åt skogen för mig.

Jag har inte en susning om vad jag ska hitta på i helgen. Blir väl att bara ta det lugnt och inte göra mer än vanligt. Sitta vid datorn och fiffla med lite bilder eller något liknande. Vilket spännande liv jag har ;) Eller hur ? Kanske inte men vad gör man när man inte kommer på något bättre... Har inga nya projekt på gång heller.

Hur som helst så ska det bli skönt med helg... Inte bra börja en arbetsvecka så som min började igår. Men denna dag gick bra och inte större missöden inträffade ;)

Saknar min älskling men vet inte när jag får träffa honom... Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge som det sägs ;)

Vad ska alla andra människor hitta på då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0