Fredagsmys med min son.

Ja då var man hemma :)

Flexade ut tidigare idag, har på tok för mycket timmar på flexen och blir det över 20 timmar så finns risken att dom drar det för mig och det vill man ju inte.
Hämtade min son på dagis och nu leker han för fullt. Jag har hunnit dammsuga och slå igång en tvättmaskin. Ikväll ska vi bara mysa, bädda ner oss i soffan och se en film.
Det har varit lite trist väder idag. Ingen sol på hela dagen men nu har den börjat kika fram. Får hoppas på sol imorgon. Då ska vi ta en cykeltur till mina föräldrar, grilla hos dom och sen vet jag inte vad som händer.

Nu ska jag ta och starta vårat fredagsmys med att göra något gott till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0