Glad Påsk

Jag har nästan aldrig njutit så här mycket av att lägga mig i min säng som nu. Har inte suttit på min bakdel många minuter idag. Det har varit fullt ös från det jag kom hem från jobbet tills nu när jag gick och la mig i min säng. Det var verkligen välbehövligt. Hoppas bara jag kommit ihåg att packa ner allt i klädväg... Maten kan jag ju inte packa ner nu.

Är helt slut men en positiv sak... Eller flera egentligen. Har ingen huvudvärk just nu. Gossen min somnade rätt sent men det gör ju inget då man inte ska till dagis på flera dagar... Men ska inte få vara upp hur sent som helst. För han sover ju inte nå längre bara för att han är vaken längre. Men ibland önskar man dom kunde sova lite längre.

Blir nog inte att blogga på några dagar nu men har man påsklov så har man. Då ska man vara ledig. Men det ska fotograferas mycket nu så det kommer säkert massor efter påsk på min blogg. Härliga bilder och en massa uppdateringar på vad vi egentligen har pysslat med under ledigheten.

Är ju ledig från jobbet i 6 dagar framöver men är inte bortrest hela tiden. Hade ju tänkt hinna hälsa på min syster och hennes familj så man får gosa med bebisarna. Och sen vill jag ju träffa min bror som kom hem i söndags. Har inte hunnit träffa han ännu.

Hoppas alla får en trevlig påsk.

Orkar jag och hinner imorgon innan vi åker så skriver jag säkert en rad eller 2 :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

glad påsk!

2009-04-09 @ 23:11:06
URL: http://kolomiyka.blogg.se/
Postat av: Bea

Glad Påsk :D

2009-04-09 @ 23:55:16
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; låter kanon :D

2009-04-10 @ 00:20:53
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0