God middag & Trevligt sällskap

Ja då kom man hem för en stund sen från min syster.Jon somnade direkt vi kom hem. Skönt att han inte hann bli övertrött Fick skjuts hem med mamma och pappa för dom kom en stund efter att vi kom dit. Jon var helt söt och gullig och imponerad av att bebisarna var så små. Jag fick sitta och hålla gossen en stund medan min syster matade tösen. Och han somnade gott i min famn :)

Vi fikade en god citronkaka och kolakakor ;) Sen åt Jon Lasagne, lite omvänd ordning kan man säga. Men åt det gjorde han med god aptit. Han hann även äta en banan innan vi for. Han tyckte maten var delikat. Som tur var hade dom film som han kunde se för han blev lite rastlös mellan varven. Men han lekte även med en spikbräda dom hade. Det var väl det enda som var nog intressant.
Sen gjorde jag en spenat och fetaost paj med soltorkade tomater och äggstanning. Den blev grymt god. Hade aldrig ätit det förr men gott var det :)

Hur som helst var det riktigt trevligt och dom var så söta. Fotade en massa men av hänsyn till min syster och hennes man kommer jag inte lägga upp bilder på deras söta bebisar. Huvudsaken är ju att jag har foton på dom :)
Jag och Jon har haft en toppendag på alla sätt och vis. Och imorgon lär det inte bli sämre, ska njuta av min sista lediga dag.

Nu ska jag slappa en stund innan det är sovdags.
Ha en bra kväll allesammans.

Kommentarer
Postat av: karro

skulle gärna ta receptet på den pajen.

du får lägga ut det på bloggenler

2009-04-15 @ 16:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0