God Morgon

Nu är klockan snart 7 och jag känner mig pigg fast nog var det tungt att kliva upp. Snart dags att åka till jobbet men idag är det ingen sol ute :S
Men man kan ju inte alltid få som man vill ;)
Ikväll är det träning som gäller om jag orkar... Tanken är att jag ska försöka orka med det. Men man vet aldrig om jag väljer att lägga mig och glo på TV istället. En sak har jag lärt mig. Har man inte lust ska man inte göra saker heller för då gör man det inte till 100% och då är det inte så stor mening. Men jag kan ju ha hunnit ändra mig tills det är dags för träning


Hoppas nu alla får en riktigt skön dag :)

Kommentarer
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

2009-04-06 @ 09:58:29
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: LaMari

Håller med dig, orkar man inte brukar det inte bli nåt bra resultat. Jag själv är så otroligt trött idag! Måste dricka lite kaffe så jag vaknar till tror jag. I dag ska jag till läkaren för att prata om min ångest. Hoppas jag får träffa nån som kan det ämnet... Ha en bra dag!

Kram kram

2009-04-06 @ 10:09:55
URL: http://lamarisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0