Grrrrr

Ja då har man hunnit vara hemma en liten stund. Fick tidigare idag ett SMS från Phone House att min mobil hade kommit så glad blev jag ju så klart. For dit och skulle hämta ut min mobil. Och när jag sätter i mitt simkort och minneskort så ser jag att min telefon har spruckit. Jo då har teknikerna lyckats med bedriften att skruva sönder min mobil. Så nu är den på Rep igen. Är det inte meningen att teknikerna ska laga min mobil och inte göra sönder den ännu mer?
Dom hade bytt ut min bottenkontakt för andra gången :S
Hur som helst så får jag klara mig med min Siemens skitmobil tills jag vet vad som händer. 3e gången gillt nu den är in på rep. Och jag vet att min mobil inte finns att köpa längre. Så om jag får en ny  byter dom väl ut den mot en likvärdig skulle jag tro. Men får jag en helt ny så slipper jag ju köpa en ny i sommar ;)

Men hur klantiga får dom vara?

Hur som helst så har det varit en underbar dag. Varit ute och promenerat idag i solen med mina kunder. 8+ och nu snackar vi Luleå. Och det blåste knappt. Och i Luleå blåser det ju alltid mer eller mindre :S


Nu ska jag greja på med lite fotografier innan jag tar tag i middag och matlådor och disk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0