Härlig dag

Det har varit en härlig dag trots att jag fått blåsor under mina fötter. Min son somnade på 5 minuter efter att han hade lagt sig. Man blir härligt trött efter flera timmar ute i solen :)
 Jag la mig riktigt tidigt i sängen. Redan strax efter klockan 19 ;)

Har svarat på lite kommentarer, äntligen sett på avsnittet av så ska det låta på svt play som jag inte såg i fredags. Skulle ju se det igår men var så trött så jag somnade ifrån det. Nu är det bara ett program kvar att se men det tar jag nog imorgon. Kommer nog somna om en stund känner jag.
Imorgon ska vi nog hälsa på min syster och hennes man och de två små underverken som blivit 4 veckor nu. Tiden går fort. Men först ska jag ringa vårdcentralen på morgonen och höra mig för lite angående min son. Så får vi sen se vad som händer.

Hoppas alla haft en toppen dag :)
Länge sen jag kände mig på så här bra humör trots blåsor under fötterna och lite andra bekymmer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0