Huvudvärk igen

Ja igår slocknade jag riktigt fort. Hade världens huvudvärk och det var inte alls roligt. Trodde jag skulle slippa den men ack så fel jag hade. Och jag har fortfarande huvudvärk men inte lika hemsk. Verkligen dags att kolla upp om det är min syn som gör att jag får denna huvudvärk.
Jon vaknade 07.30 så han har sovit sina 12 timmar. Snart ska vi äta frukost och göra oss färdig för en dag i solen. Ska cykla iväg till mina föräldrar och sen blir det att grilla en massa gott. Hela familjen blir samlad. Hoppas bara vi inte ska grilla för sent. Vill ju hinna med att träffa älsklingen och hans barn också. Men han jobbar då just nu och jag vet inte alls när han slutar jobba. Men det märker jag ju då han hör av sig :)




Bilden har jag hittat på Google


Ha en trevlig Lördag allihop.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Men Avantasia ska ju inte vara med??

Edguy gillar jag också.. och Avantasia med för den delen. Även HEAT, och Mustasch som kanske kommer dit :)

2009-04-25 @ 10:16:14
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0