Kväll :)

Skönt med kväll, skulle egentligen ha diskat undan disken men jag la mig i sängen redan före kl 20 ;) Så skönt sträcka ut hela kroppen. Det behövdes efter denna dag med spring hit och dit... Jag har inte suttit många minuter på rumpan sen jag for till jobbet imorse. Så detta var riktigt skönt.Tror faktiskt jag skulle kunna sova om jag bara skulle ge mig fan på att somna nu ;)

Imorgon blir det en stressig dag. Jobb 9-17 och sen hinna hämta gossen på dagis. Cykla med honom till mina föräldrar och sen cykla vidare till träningen. Tur det är på vägen ;) Träningen börjar 18.45 och jag hämtar nog min son på dagis kring 18... Tar ett bra tag att ta sig från jobbet. Min son ska få sova hos sin mormor och morfar. Det ville han göra redan igår när vi hade varit där. Men jag tyckte det passade bättre då jag ändå skulle träna till kl 21.

Hoppas det inte blir en lika tung dag på jobbet imorgon. För min rygg orkar inte med en dag till med kaos.

Sov gott allihop :)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja.. folk som inte kan sköta sitt Tradera-shoppande eller Blocket-shoppande borde inte få hålla på med sånt :)

2009-04-28 @ 11:07:41
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Daniel

Stressa inte ryggen i onödan nu! Försök med det lilla lugna!

2009-04-28 @ 11:44:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Karro

tack för svaret ang kläd/skoinköpet.

hur gick det och somna sen då?

2009-04-28 @ 15:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0