Mammas charmtroll

Fick min son på bild nyss när han satt och såg tv... Det enda jag gjort med bilderna är att lägga in min vattenstämpel på dom. I övrigt är dom helt oredigerade.


Och tänka sig att det blev ett riktigt charmigt kort :) Men han är ju mammas charmtroll ;)



Här var TV:n mer intressant än mammas kamera... Tänk så söt man kan vara.


Vi hade ju tänkt att ta oss ut i lekparken en stund men Jon vill ta det lugnt innan vi ska fara till vårdcentralen och sen blir det ju full rulle med middag hos min syster. Så rätt skönt ta det lugnt nu. Men synd ändå för det är ju så otroligt fint väder ute så man borde ju passa på att vara ute. Men det är ju en dag även imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0