Min dag

Den började klockrent idag och den fortsatte att vara bra. Lugnt på jobbet idag så jag har suttit och gjort administrativt jobb på förmiddagen. Med andra ord har jag varit kontorsråtta. Tillhör inte vanligheterna på mitt jobb vill jag lova.
Efter min lunch rast så tog jag mig en promenad med en av kunderna. Riktigt skönt att komma sig ut och röra på sig. Sen blev vi bjudna på tårta på jobbet...

Imorgon blir det en sen dag också men har sovmorgon imorgon. Börjar 9.15 men ska flexa lite för jag har alldeles för mycket flex nu... Det får inte bli över 20 timmar. Imorgon ska vi ha personalmöte samt att vi ska fotograferas, vi ska tydligen få några speciella id-kort för att vi är kommunanställda. Vet inte varför men någon idé har dom säkert med det.

Nej nu måste jag hänga min tvätt och äta mat, har inte hunnit med det ännu....

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0