NU äntligen :)

Har nu hunnit med att städa alla rum samt min garderob så nu ska jag välförtjänt slå mig ner i min soffa :) Känns riktigt skönt att ha gjort städningen så slipper man det i helgen, fast dammsuga hallen gör jag varje dag så man slipper sanden under fötterna.
Hade tänkt duscha men vet då inte om jag vågar det för när jag skulle ha varmvatten när jag skulle torka köksbänken så fick jag vänta i ca 20 minuter.... Jag vill inte ta en kalldusch! Räcker med att jag gjorde det här en annan gång när varmvattnet krånglade.
Men man kan ju testa och se om det är någon skillnad nu ;) För skulle kännas skönt att duscha när man har städat och gjort fint.

Ha en toppenkväll för det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0