Oturs dag eller vad?

Ska allt hända på en och samma dag... först min helvetes dag tills jag kom hem. Och nu på kvällen har jag både huvudvärk, magknip och rygg ont... Vad har jag gjort för att förtjäna detta elände????

Nu ligger jag i sängen och ska väl försöka sova men det ser vi väl hur det går med det. Brukar gå mindre bra när jag har en dålig dag. Det bästa vore ju att sova bort allt elände. Fast jag vet ju att det finns dom som har det flera gånger värre än vad jag har. Bara att bita ihop och ta nya tag.


Ha en bra kväll allihopa nu :)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja jag har haft det bra.

Krya på dig från allt det onda!

2009-04-16 @ 21:31:10
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0