Rent hus...

Vet inte vad som tagit åt mig... men jag har dammsugit min lägenhet hela veckan, varje dag... Kan ju bero på sanden som dras in... Den vill man inte ha i sängen ;)

Denna kväll har bestått av att fixa middag och lunch till morgondagen, nattat lilleman där emellan. Han åt gröt för han var hungrig och sen var det bara sängen för han var så trött så ögonen gick i kors på honom. Sen efter maten plockade jag i mitt sovrum och vardagsrum och bäddade rent... Härligt att ligga i en renbäddad säng nu när man har duschat.
Innan duschen diskade jag undan och har tvättat och hängt tvätt... Jag har med andra ord varit väldigt flitig ikväll fast jag egentligen bara ville lägga mig och dra täcket över huvudet. Jag har haft huvudvärk nu sen igår eftermiddag/kväll och den har inte gett med sig trots värktabletter... Bara hoppas jag kan sova bort den nu i natt. Men jag har lärt mig att somnar jag med huvudvärk så vaknar jag med huvudvärk... Tråkigt men inget att göra åt :)

Imorgon åker min älskade son till sin pappa :S Kommer sakna honom som tusan. Han lyser ju upp mina dagar... Har man en sämre dag så är hans energi så positiv så man blir glad av att bara se honom. Det blir så tomt och tyst utan honom. Endel undrar om jag inte tycker det är skönt att få egen tid men har man ett barn så vill man vara med sitt barn årets alla dagar. Men visst ibland behövs egen tid då man är ensam med honom en hel vecka. Ladda batterierna så man orkar hitta på saker när han är här. Men jag skulle mer än gärna ha honom hos mig mer än vad jag har nu. Men han behöver sin pappa också. Inte alla barn som har en pappa som finns där för dom så jag ska vara lyckligt lottad att han finns där för honom. Men saknar min son det gör jag varje dag han inte är hos mig. Jag kommer aldrig vänja mig att han är ifrån mig varannan vecka. Så enkelt är det. Trodde jag skulle göra det men nu har det gått 3 år snart och det blir inte lättare att säga hej då den dagen jag vet att han far till sin pappa efter dagis.

Hoppas alla har haft en kanon dag för det har jag haft trots min huvudvärk och mitt städil här på kvällen. Men nu ligger jag i min sköna säng och njuter  av att ta det lugnt.

Ha en toppenkväll nu allihop  :)

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; men det är ju riktigt härligt verkligen :D

2009-04-03 @ 00:08:28
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0