Så sött

Ja idag har jag jobbat och denna Måndag har gått bra utan minsta missöde. Möjligen att jag inte har gjort någon matlåda till imorgon men det löser sig. Finns ju att göra gröt i värsta fall till lunch. Allt går bara man vill. Har inte hunnit med att blogga något idag. For nämligen till min syster med 2 fotografier som jag skrivit ut på Vilgot och Lovisa. Så söta bebisar. Så där fastnade jag. Vi åt grillat till middag. Hur gott som helst. Och min syster och hennes man fick för en gångs skull äta varm mat till middag för jag tog hand om lillkillen som var vaken. Hans syster låg och sov en liten stund då innan det var dags för dom att äta. Sen så har jag fotograferat en massa olika bilder på dom. Ska bli spännande att se vad det blev för fina bilder sen när jag lägger in dom på datorn :)
Sen så ville Vilgot vara i min famn hela kvällen lång. Han somnade gott i min famn och sen lade jag han och han sov vidare. Men ännu är dom så små så dom äter med ca 3 timmars mellanrum. Men mysigt är det att få hjälpa till med de små. Är så länge sen min son var så där liten.

Blev inspirerad av Andréa att ta tag i min bokläsning. Så det gör jag nog ikväll. Brukar vara svårt slita sig från böcker som är bra. Ska fortsätta läsa böcker av Anna Jansson, som handlar om Poliskommisarie Maria Wern. Så ska dra mig tillbaka nu och läsa en stund och se om man somnar :)

Sov gott allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0