Skönt komma innanför dörren

Nu har jag kommit hem för en liten stund sen. Ser The Mentalist på TV3. Grymt bra TV-Serie.

Jag har jobbat till 17 idag, sen for jag och hämtade min son från dagis efter det. Och sen cyklade vi direkt till mina föräldrar och jag hann stanna en stund där och spela spel med min son och mysa med honom innan min fotbollsträning. Min son är där och sover, han har badat bastu och bara tagit det lugnt med sin mormor och morfar och morbror.

Nu är det träningsuppehåll i 6 dagar och det behövs för jag sträckte nog min ljumske idag. Så bara ta det lugnt nu i några dagar. Det brukar släppa rätt fort.

                                                                                                



Imorgon är det lång dag igen. Till 17.30 om inte ännu längre. Och på torsdag åker min son till sin pappa så imorgon är det sista kvällen hos mig. Jag har blivit bjuden till min syster på valborg så jag slipper sitta ensam. Ska bli både trevligt och mysigt.

Jag kom precis på att jag har lite jobbrelaterade grejer att göra på min dator. Men det får jag göra imorgon.
Skippade även disken igår och lär nog skippa den idag med. Nu ska jag få av mig träningskläderna och se tv. Efter The Mentalist blir det en dusch och sen är det god natt för min del.
Och imorgon hoppas jag på bättre väder. Vill ju ha sol ;)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0