Sol, bus och härligt tjejsnack :)

Idag åkte jag och jon buss till min väninna och hennes 2 barn. Barnen lekte och vi tittade på. Och minstingen busade rätt mycket med oss också. Sen for vi på max och åt middag. Skönt slippa ställa sig med det när man kommer hem. Ibland får man vara lite slö :)
Hur som helst har det varit en fantastisk dag och jag har haft riktigt trevligt. Det hände rätt mycket... Min son hann med att riva ett rum... Fast det var en olyckshändelse. Det for ner en hylla och en massa grejer från den. Så nu ska jag köpa en fotoram till min kompis. Klart man ersätter det som ens barn råkar göra sönder.
Blev att fotografera en hel del och det blev riktigt fina kort med barn som busar och ser glada ut :)

Hoppas ni har haft en lika trevlig dag som jag och jon har haft;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0