Stressad som jag vet inte vad...

Nu ska jag stressa vidare här hemma... Bussen går om 2 timmar och jag ska hinna fixa i ordning mig och hitta kläder att ha på mig...
Blir inte mycket bloggande idag men jag tar igen det sen ;) Ska på personalfest, ska bli trevligt.
Om jag inte är alltför trött när jag kommer hem så skriver jag med all säkerhet lite mer om min dag och min kväll :)


Ha en underbar kväll nu alla :)

Och nu lyser solen här :) Då blir man mycket piggare och huvudvärken har äntligen släppt :)

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härigt med fest :D

2009-04-03 @ 16:03:00
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: saxoFÅNEN

Roligt med personalfest, å i synnerhet när det inte är gamlingar som på vårt jobb. :) Haha!

Hoppas du får roligt!

2009-04-03 @ 17:00:01
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; kan tänka mig d :D

2009-04-03 @ 17:06:07
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0