Tröttis = Jag...

Först jobba hela dagen på mitt jobb. Sen hem och hämta en nyckel och hämta min son på dagis. Sen åka buss till mina föräldrar och lämna honom där en stund. För jag jobbade lite extra. Ca 1-1½ timme, städjobb... Fint med lite extra pengar :)

Nu ska jag återgå till min matlagning... Är hemskt hungrig och ruskigt trött. Få se när man somnar denna kväll.
Hur som helst har det varit en toppen dag även om jag knappt hunnit sitta ner förrän nu ;)

Imorgon blir det lång dag, jobb och sen hem och byta lite kläder och tillbaka till jobbet för vi ska ha en personalfest och chefen bjuder på maten ;) Det blir trevligt :) Gissar att dom flesta ska ut men det har inte jag tänkt hur som helst. Tror det blir åka hem med sista bussen som går från stadsdelen där jag jobbar... Inte nattbussen utan ordinarie trafiken så att säga...
Jag ska ju orka med lördagen också... Mer mat och mer fest... Men det blir nyktert. Så skönt slippa vara bakis. Möjligtvis en cider eller 2 till maten. Har 2 i kylen hemma så dom får då räcka. Har inte en tanke på att gå på bolaget. Jag har minst lika roligt utan och man slipper må dåligt dagen efter ;)

Nej nu måste jag göra nytta

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; okej, härligt :D:D

2009-04-02 @ 20:26:20
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: vesna

jaa =)



hur e allt me dig?

2009-04-02 @ 20:27:10
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0