Underbar helg

Har varit en helt underbar helg. Min Lördag bestod av en hel dag hos min syster. Och jag hjälpte henne med tvillingarna. Matade dom med flaska, fick dom att sova och bytte blöjor på dom. En och annan kräkfläck blev det. Det gick jättebra och jag hade det jättetrevligt. Vi åt smörgåstårta och hade jättetrevligt och framför allt mysigt med bebisarna :)

Har ett litet projekt på gång men vet inte riktigt hur jag ska göra det. Ska göra ett fotokollage i Photoshop hade jag tänkt men har aldrig gjort det förut så det blir spännande. Men man lär så länge man lever har jag hört ;)

Så denna dag blir mest att sitta hemma och jobba med Photoshop. Om inte min syster ringer och behöver hjälp med tvillingarna förstås... Har sagt åt henne att det bara är att ringa om hon behöver hjälp.

Hoppas alla har haft en lika underbar helg som det jag har haft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0