Vad då konstigt väder

Ja nu när man vaknade denna morgon så sken solen som aldrig förr. Inte kunde man tro att det var snöoväder igår när man tittar ut genom fönstret idag.
Strax ska vi äta frukost och få på oss lite kläder för idag ska vi ut. Min sista semester dag den här veckan. Jobbar torsdag och fredag men sen är det helg. Idag ska vi nog umgås med en av mina väninnor och hennes barn. Så får min son leka lite och jag får sällskap jag med. Min son kommer vara ledig resten av veckan från förskolan. Imorgon ska han vara med morbror och sen åka med sin mormor på teater i Kulturens Hus. På fredag ska han vara med mormor innan han åker till sin pappa. Då blir det tomt här igen. Inte alls roligt när han inte är här :S

Nej tänk om man skulle kliva upp från sängen så man får någonting gjort även denna dag. Men det är ju så skönt att ligga under täcket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0