Vår lilla utflykt :)

Kom hem för ca 1 timme sen.. Har varit ute från ca kl 9 tills det vi kom hem vid 14 tiden. Helt underbart ute. Vi promenerade till isen och därifrån åkte min son skidor och jag promenerade och drog boben efter mig. Det slutade med att vi hamnade hos mina föräldrar. Efter ca 8 km på skidor för gossen och jag i sjöblöta skor vilket har gjort att jag har blåsor under mina fötter :S (Plumsade på rätt bra i snön)
Väl framme hos mina föräldrar så kom min lillebror och öppnade. Så vi satt och solade på altanen och fikade obpy och kanelbullar. Sen gjorde jag en glass åt min son :) Kärt återseende mellan morbror och min son. Dom  har ju inte setts på flera veckor. Fotograferade en hel del av deras bus som dom hade för sig.




Full fart på min son. Gick lite sämre för mig


Han ville inte ha stavarna längre så då bytte vi. Jag tog stavarna och han drog boben.




Tur han har en morbror som orkar dra honom :)


Här kastar Jon en amerikansk fotboll som morbror köpt i USA


Sportkillar :)


Helt klart en kul grej tycker Jon :)


Duktig kille som ska fånga bollen.


En toppen dag och som avslutning på utevistelsen så lämnade vi boben och skidorna hos mormor och morfar. Vi tog fram cyklarna och cyklade hem. En riktig motionsdag för både Jon och mig. Hoppas på att det är lika fint väder imorgon. Då ska vi nog ta en cykeltur till affären och sen till mormor och morfar.

Hoppas alla har en toppendag :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du har en bra måndag =)

2009-04-13 @ 15:40:10
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Bodil

Wow, vad mycket snö!! Ser härligt ut, trots att jag inte är något fan av snö.

2009-04-13 @ 15:51:42
URL: http://badhusgatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0