Vilken kväll :)

Jag och min son bäddade ner oss under täcket och såg på Balto 2, blir nog att se den 3e någon dag här. När den filmen var slut fikade han en sillmacka. Ja jag vet, han äter allt och jag är otroligt tacksam. Men han är sämre på äta pannkaka och sånt som barn normalt älskar. Nu ligger han i sitt rum och ska sova och jag har lagt mig för jag har en väldigt envis huvudvärk som inte vill ge med sig.

 

Imorgon får vi se vad som händer och sker men är det lika fint väder som idag så ska vi nog ut och cykla. Och kl 16 ska JAG nog se en fotbollsmatch. Då ska han nog vara med mormor och morfar. Har försökt ha med honom förut på fotbollsmatcher men han tjatar bara om att åka hem. Förutom när hans morbror spelade en match i svenska cupen mot Halmstad i Luleå, då var han riktigt intresserad och hejade på IFK Luleå. 

Vilken frihet vi har nu när vi kan cykla. Vi slipper ta bussen och är ännu mer miljövänliga ;)

Nu ska jag försöka bli kvitt min huvudvärk och rent av kanske man somnar... Skulle vara skönt om man skulle kunna somna nu. Har jäspat sen kl 18.30

:)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Beundrar eran hurtiga miljövänliga livsstil! :))

2009-04-25 @ 21:15:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0