Dags att uppdatera lite kanske ;)

Ja då var det fredag och jag har vart ledig hela dagen :) Hade många timmar på flexen så då passade jag på att ta ledigt då det passade för verksamheten på jobbet också. Sen så har ju Jon fått vara ledig från fritids idag nu innan allvaret börjar.

Min mamma skulle ta och cykla hit sa hon så få se om hon kommer. Jag hoppas det för jag hade tänkt att fara å handla lite.
Fick höra av Johan att det hade varit personrån och misshandel här där jag bor. Tydligen någon/några som rånat någon på ett 6 pack öl som antagligen var köpt på Ica. Skrämmande tanke att man inte ska våga sig ut på kvällen ens till affären. Helt sjukt ju. Hoppas den/dom som gjorde det åker dit fort som FAN!!!

Vi har då bara tagit det lugnt idag. Tanken var att vi skulle cykla till mina föräldrar men jag kan ju inte tvinga Jon. Han behöver nog ta det lite lugnt.

Hoppas alla får en bra helg.


Det ska vi ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0