Lugn & Skön morgon.

Ja då var det dags för en ny arbetsdag igen.
Jag somnade rätt gott igår framför en film. Men har inte sovit alltför bra i natt. Solen skiner just nu men det ser mörkt ut mot Boden så det kommer säkert hitåt. Igår kväll var det åska och blixt men det började inte regna eller nåt sånt innan jag somnade.
Det är så hemskt tomt här hemma nu när Jon är hos sin pappa. Så skönt att man har ett jobb att gå till. Annars hade jag gått under.
Sen är det så fruktansvärt tråkigt stå laga mat åt sig själv :S Men jag vet ju att jag blir hungrig fast jag är själv här hemma. Men man kan ju hålla tummarna att man får en middagsgäst idag :D

Hoppas alla får en fin dag :)

Jag ska snart iväg till jobbet och efter det vet man aldrig vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0