Nu är Jon stora killen.

Ja egentligen blir han 6 år exakt kl 18.47 ikväll, men så noga är det ju inte. Han sitter i sitt rum och leker med sitt nya lego. Jag har precis diskat undan och hade snart tänkt göra frukost. Har ont i foten så just nu ligger jag och vilar, har varit tvungen öppna fönstret för det är så varmt i lägenheten. Hade tänkt kunna sova tidigt ikväll, imorgon är det dags för första arbetsdagen.
Blir att laga mat nu ikväll oxå, måste ha matlåda på jobbet...

Sen håller jag mina tummar för att det inte händer mer olyckor och sånt för min del!
Hade tänkt börja träna fotboll i veckan... Missar första matchen imorgon, har ju inte tränat något... Min kondis är väl i botten skulle jag tro... Jag som tyckte jag hade fått upp flåset riktigt bra när jag var ute och sprang innan jag blev sjuk. Så det är bara börja om från 0 känns det som...

Nej nu ska jag gå mysa med min son :)

Ha en bra söndag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0