Julen över, Nyår nästa

Sitter här och filosoferar med en India Chai Latte i ena handen och en polarmacka i andra :)
Var ett tag sen jag skrev här och nu är det dags att ta tag i bloggen. Julfoton kommer kanske upp här när jag gått igenom dom. 

Min Jul har varit toppen trots en hemsk förkylning som nu har suttit i, i 7 dagar. Fick min efterlängtade spikmatta, en mössa och te och en mycket bra grej att använda i köket. Pengar fick jag oxå. Sen fick jag även presentkort som går använda lite varstans av cheferna. Så nu har jag införskaffat mig en platt tång :P 

Var på rean på annandagen. Blev ett par jeans från jeans terminalen och lite underkläder från Lindex. 

Har hänt mycket den senaste tiden för mig, både dåliga men även bra saker och  det är inget jag kommer skriva om här i första taget.

Snart nytt år och det ser jag fram emot :)

Nej ska stoppa i mig frukosten och bege mig till jobbet :) Woohoo, jag har längtat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0