Lång dag

Ja nu har man äntligen fått i sig middag och Jon ligger och ser på Pelle Svanslös. Han har feber fortfarande och äter inte bra. Han åt 4 tuggor blodpudding... Det är inte mycket det.

Det har varit en lång dag på jobbet men den har gått riktigt fort :)
Så nu hade jag tänkt sätta mig och starta med mitt fotoprojekt. Måste ju bli klart till jul.

Jag är så glad, det bara spritter i kroppen på mig av glädje. Tänk att vänner kan göra en sååååååå himla glad. Känns så kul :)
Elli hon kan konsten att få mig att skratta :P

Jag har 3 äkta vänner och ni står mig varmt om hjärtat allihopa.
Jenny i Kiruna, jobbigt att du bor så långt bort, Vera hon finns där för mig i vått och torrt och Elli, hon finns för mig och får mig att skratta massor. Kommer bli en toppen vinter :)


Hurra för vänner helt enkelt :P

Kommentarer
Postat av: Elli

Nå vad söt du :)

2009-12-08 @ 19:11:37
URL: http://proudgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0