Oj oj oj

Vad ska jag säga?

Somnade efter 23.30 och jag är faktiskt pigg :P
Men även solen har sina fläckar, jag lär nog vara dödens trött efter några timmar på jobbet. Dessutom jobbar jag till 17 idag vilket inte händer alltför ofta. Undra om jag ska försöka sova tidigare ikväll. Jon han hade som sagt var feber igår. 39,6 när han gick och sova. Nu på morgonen hade han bara 37,9. Ändå har han sovit hela natten.
Så just nu sitter jag bara och inväntar min far eller bror. Vet inte vem av dom som kommer. Men någon kommer hit och är med Jon. Så skönt kunna jobba men samtidigt känns det lite hemskt att inte vara hemma med Jon när han är sjuk. Men jag får se det som så att jag får en bättre lön när jag är på jobbet och då kan jag och Jon göra lite mer roliga saker.
Nu ska jag förbereda mig för jobbet :P


Ha en bra dag allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0