-20 och lilleman kvittrar ;)

Usch vad kallt det är ute, jag fryser bara jag tittar ut genom fönstret :S

Lilleman vaknade kl 6.15 och kvittrade som en liten sångfågel medan jag var trött som aldrig förr.Jag har sovit riktigt dåligt inatt, var ju tvungen ta den där hemska hostmedicinen och visst jag somnade fort när jag väl slutade hosta. Men sen vaknade jag kl 2.30 och var vaken ett bra tag, somnade om vid 4.30 och upp 6.15...Så om jag inte är riktigt med idag är inte så konstigt.

Snart ska vi börja göra oss klara för vår dagliga promenad till dagis, rätt bekvämt när man har nära. Men först ska man väl ställa sig en stund vid spegeln så man ser ut som en människa idag oxå ;)


Ha en underbar dag idag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0