Aj Aj Aj

Vilken låsning man har i ryggen, men den släpper när den släpper... Sen har man världens mensvärk så man ville inte alls kliva upp på morgonen:S... Somnade efter kl 01 i natt, hade så svårt ligga ner igår, var hur trött som helst och till slut somnade jag halvsittande i min säng...

Får se vad som händer denna eftermiddag på jobbet, men ut en sväng ska jag nog. Det är ju så härligt väder ute nu. Riktigt fint vårväder :) Får verkligen passa på att njuta av det:)

Nej nu ska jag återgå till mitt jobb, nog för att jag har lunchrast men ska sätta mig och surra med mina kollegor en stund hade jag tänkt :)


:)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mens epidemi? Har läst i många bloggar just nu att de har mensvärk. Lite lustigt? Jag har spiral så är dock inte inblandad. Hoppas du får en fin dag!

2009-02-25 @ 12:34:11
URL: http://heartoflisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ajdå..kopparspiralen förvärrade mina blödningar och värken till mer än det dubbla. Hormonspiralen var det enda alternativet då man oftast slipper allt som har med blödningar att göra. Skönt, men ville eg ha utan hormoner. Funkade inte på mig. Bra om det funkar för dig =)

2009-02-25 @ 16:36:39
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0