Ajjjjj

Vilken hemsk natt!!!

Har inte gjort annat än att pissa sen jag kom hem från jobbet igår!!!
Inte nog med detta. Det är -20... kanske någon grad kallare... Varmare är det inte..Tittade på termometern i morse men minnet sviker en när man är så trött.

Nu till något annat... Har försökt komma in på min bloggsida sen kl 7 imorse men den har totaltstrejkat... Jag har ingen aning om varför men segt gick det. Men till slut gick det och jag hinner ligga och skriva detta i lugn och ro... Har ganska gott om tid på mig innan jag måste gå till bussen. Idag vette tusan om jag är så sugen på att gå ut överhuvudtaget. Vi får se vad dagens arbete bjuder på. Jag vet inte om jag har skrivit vad jag arbetar med. 
Jobbar hur som helst som handledare på en dagverksamhet för autistiska. Ni som inte vet vad mitt jobb går ut på får mer än gärna fråga mig... Jag svarar så gärna så länge det är frågor jag kan svara på :)

Tycker tiden segar sig fram, men så är det alltid när man väntar på något. Inte nu så jag väntar på att få åka till jobbet utan jag längtar så hemskt mycket till fredag när jag ska och hämta lilleman från dagis... Vilken fröjd :) Fast utan mitt jobb hade jag inte klarat mig, hade klättrat efter väggarna om jag inte fått detta jobb. Så jag är väldigt tacksam :)

Nej nu är det bara på med mer kläder så man inte fryser när man ska åka till jobbet...

Ha en trevlig dag ni alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0