äntligen hemma :)

Då var man nyss hemkommen. Strålande dag på jobbet idag, sol hela dagen och kom mig ut på promenad både på förmiddagen och eftermiddagen. Personalmöte efter jobbet... Mycket givande... Not... Joo ska på kurs 5 maj... Hot och våld, kan bli intressant... sen ska man ha ett sånt där trevligt medarbetarsamtal i mars... ett måste om man ska få upp lönen och kan ju vara bra om man har saker att prata om med chefen utan att ha nyfikna öron som lyssnar... Inte för att jag vet om jag har det just nu... Blir första medarbetarsamtalet.... Så det blir något nytt... Är ju min första tjänst som tillsvidare anställd...

Har varit och hämtat ut min hårddisk nu... Fick en helt ny så den var nog toktrasig!!! Tur man hann rädda sina foton och musiken i allafall.. Annars hade man börjat gråta om alla foton hade försvunnit...

Vet dock inte om jag orkar börja installera hela den datorn ikväll... För det tar ju lite tid att göra det. Kan hända man åker iväg ikväll men inget är bestämt än.



Nu blir det att göra snabb middag... är rätt hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0