besviken lilleman

Underbart väder ute idag... fortfarande lite kallt men helt klart mycket härligare väder än förra veckan. Solen lyste idag och det blev en kort promenad på jobbet idag :)


Tänk så olika barn är från vuxna... Han hade verkligen sett fram emot att få fara till tandläkaren men dom ringde och sa att tandläkaren var sjuk... Skönt för mig för jag slapp ju fara tidigare från jobbet men trist då han sett fram emot det så mycket.

Nu har jag och lilleman vikt en massa tvätt och stoppat undan det, satt igång en tvättmaskin och har börjat med maten. Det blir fiskpinnar och mos idag....Gott:) Det var längesen vi åt det här hemma :)

Imorgon blir lilleman hämtad av sin morbror och det ser han verkligen fram emot. Han är tokförtjust i sin morbror! Men han åker ju iväg på onsdag så då passade jag på att fråga honom om han kunde vara snäll att hämta lilleman eftersom jag jobbar till 17 eventuellt lite längre. Men föräldramötet som skulle vara på dagis imorgon blev flyttat till nästa vecka... Rätt skönt det för annars hade det blivit så himla sent som man kommit hem.

Just nu leker lilleman frisör och kammar mitt hår ;) Ha ha ha... undra hur man ser ut när han är klar?

Efter maten blir det lite lek å bus med lilleman... Sen blir det varva ner och förbereda honom för sängen.. Ny arbetsdag imorgon :) Han har fått låna lite kulor av sin farmor så dom är populära just nu...;)

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0