Bilder




Lekte lite med min nya kamera och sen fortsatte jag leka med photoshop, men måste lära mig hur tusan fotoshop fungerar ;) Men att ta kort på sig själv brukar inte bli bra och det blev heller inte vidare bra om jag får säga det själv, men det är ju upp till betraktaren om det är bra eller inte. Fattar inte varför jag ska se så allvarlig ut när jag fotar mig själv?




En till bild på mig men fick inte riktigt till den som jag ville, men det kommer nog med tiden;)







Var bara tvungen testa fota min älsklingsblomma :) Min orkide som jag fick när jag fyllde 25 av min älskling ;)


Det blev som sagt en Nikon D60 och jag har väldigt mycket kvar att lära mig men det bästa sättet att lära sig att träna och åter träna... Övning ger färdighet har jag lärt mig genom åren





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0