Carl-Jan eller Elisabeth?

Nu har jag lagt mig i sängen...Orkade inte ens bry mig om att se klart let´s dance... antingen carl-jan eller elisabeth åker ur... annars är det ju skandal om ni frågar mig...

Är helt imponerade av hur snabbt dom lär sig... själv kan man ju på sin höjd dansa på krogen och det är definitivt inte samma sak...


Nu är det go natt... får väl imorgon ta reda på vem som åkte ut ur let´s dance... lär ju ändå slå igång någon av mina datorer för att skriva på min blogg så då kan jag passa på att kolla det :)


Sov gott allesammans nu :)

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Det gjorde Karl-Jan och det var väl tur det;-)

lisabettan åker nästa.. annars är det verkligen skam på torra land.

Trevlig helg

2009-02-28 @ 01:00:12
URL: http://tankekorn.nu/Kafferasten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0