En ledsen lilleman på morgonen ;(

Min lilleman var inte alltför glad på vägen till dagis. Han grinade efter sin morbror och jag försökte förklara att han kommer tillbaka. Men inte så lätt för honom att förstå. Han har varit väldigt orolig på dagis hela veckan så nu på morgonen förklarade jag varför han var ledsen när han kom. Kändes inte alls kul att lämna honom när tårarna trillade nerför kinderna när jag skulle gå till bussen för att åka till jobbet.

Nu är min lillebror strax i London för att sen byta flyg vidare till USA. Han har lovat att maila mycket bilder till mig och lilleman och lilleman ska själv få skriva mail till honom.

Idag efter jobbet ska jag på synundersökning för linser. Sen ska jag hem och hämta innebandygrejer och sen hämta lilleman från dagis, för att sen åka med bussen till min föräldrar. Det är tur man har nära dit. Vi ska sova där för det är kallt ute och morfar vill inte ha en iskub till bil kl 21.30 ikväll som det annars hade blivit om han varit hos mig med lilleman. Då jag inte äger varken bil eller har ett körkort så har jag ju inte heller någon motorvärmarplats att låna ut.

Nu ska jag strax återgå till jobbet för min rast är strax slut. ååå jippie datorn på jobbet går fortare. IT-kontoret har varit och fixat den åt oss ;)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0