Får skylla mig själv :S

Fyyy tusan så sliten jag är... Först var jag ju på mitt ordinarie jobb och sen gick jag ut extra på ett annat ställe... Men vad gör man inte för lite extra pengar... Så har väl jobbat drygt 12 timmar idag,,, nästan iaf... har vart hemifrån i 12 timmar iaf... Och hur hälsosamt är det att jobba med feber?

Har sett lite av den där photoshop filmen samtidigt som jag åt middag och den bestod av spagetti och korv, inte vidare kulinariskt men det gick fort laga det...

Har redigerat en bild som jag faktiskt blev riktigt nöjd med;) Woohoo, det tar sig! Inte illa för att vara nybörjare... Men alla är vi nybörjare nångång och man kan ju inte vara bra på allt från första stund. Har disken att diska men usch så tråkigt men jag måste verkligen för igår somnade jag ifrån den...
Så det är bara att ta tag i den :S Det måste göras helt enkelt....


:)

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad jobbar du med?

2009-02-23 @ 20:31:31
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0