Fredagkväll hemma hos mig

Nu är jag äntligen hemma efter en riktigt tung dag på jobbet... Och min mage känns lite bättre... Kan ju bero på värktabletterna som äntligen börjar hjälpa lite grann iallafall...

Blev faktiskt en promenad på isen efter min lunchrast, så härligt det var. Solen sken och det var lagomt kallt ute... Kände att den promenaden var riktigt bra för min mage...
Hade helst av allt velat krama om min älskling ikväll men det går ju inte riktigt då jag ska iväg till Pajala...

Nu blir det faktiskt att packa upp det jag varit och handlat på affären och sen ska jag lägga mig i badet och bara njuta av värmen...Ska sen försöka orka plocka lite här i min lägenhet så det blir lite ordning här ;)

Sen så måste jag packa klart allt till Pajala resan förutom det jag handlade igår när jag gick förbi "Gröna skylten", ärligt snott av älsklingen min... He He He... Uttrycket alltså;) Och min matsäck kan jag inte packa ner ikväll... Hinner ju aldrig hem efter pajala... Så måste släpa med mig precis allt...

Nej nu ska jag gå göra lite nytta... Får inte glömma äta middag heller...
Blir försöka orka se Let´s Dance ikväll men tippar på att jag somnar innan utröstningen är slut ;) Men jag slutar aldrig att förvånas av mig själv...


;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0