fy vilket väder

nu sitter man här i sin lägenhet och tittar ut genom köksfönstret... Det yr snö och är -15 ute... Det där med kallt och hur det kan snöa får jag inte riktigt ihop... Bara hoppas det blir varmare. Har fått min son bygga pussel nu. Kan ju inte se film från morgon till kväll... Visst e det bekvämt då han ser film men man måste ju göra annat också. Så jag tog fram ett 104 bitars pussel med musse pigg och hans vänner på... Så nu sitter han med det.... Och jag sitter också där mellan varven...Men jag smet iväg till mitt sovrum och till datorn en sväng:) Mitt sovrum är ju alldeles bredvid mitt kök.

Hade behövt handla men får göra det imorgon efter min innebandymatch för då är jag ändå ute på vift och ica ligger alldeles bredvid sporthallen där vi har matchen.

Har tagit tag i mina klädhögar så kör en tvättmaskin nu så den är väl klar snart...Så då blir det hänga tvätt... Sen så har jag kommit ihåg att vattna mina köra blommor. Och min fina orkidé som jag fick när jag fyllde 25 blommar för 3e gången nu... Den är så fin:)
Antingen har jag gröna fingrar eller så måste det vara kärleken som gör att blomman blommar... Fick den nämligen av älsklingen min när jag fyllde 25 år...:) Blommor är fina att få för det är något man har kvar.... Så länge man sköter om dom iaf:)

Nej nu ska jag gå till gossen min...:)

Ha en fortsatt fin Lördag nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0