I Love It

Nu sitter jag en sväng vid datorn på min lunchrast på jobbet... Idag är det fettisdagen och vi ska fika semlor på jobbet... Kommer få ont i magen sen men det är det värt;)

Förmiddagen idag har bestått av stavgång ute i det soliga vädret :) Var nog ute i nästan 1 timme och promenerade;)

Hur många kan göra det på sin arbetstid om man nu inte räknar det som friskvård?

Hur som helst så nu när det blir vår kommer vi vara ute mycket, gå ut och grilla korv, ta med oss fika och bara njuta av vädret. Våra kunder som dom numera kallas dom uppskattar att få hitta på saker.

Får se vad eftermiddagen består av men jag skulle tro att det blir att ta en promenad även på eftermiddagen nu när det är så underbart väder;) Man får verkligen passa på när det är solsken och vacker väder och inte alltför kallt ute.

Sen har jag upptäckt att min blogg gör sig mest rättvis i Mozilla Firefox så blir väl att lägga in nån liten ruta någonstans i bloggen där det står nåt bra om det också. Men det kan jag då inte göra nu i alla fall...

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0