Inte kan man sova heller :(

Jag som hade tänkt att sova till kl 9 i allafall men det kunde man ju inte. Men det gör inget, är ju pigg så då spelar det ingen roll. Men det är ju helg och man borde kunna sova lite längre. Hade ju tänkt sova till 9 var tanken då jag ska åka in till stan vid 10.26...
En dag fylld med fart och fläkt blir det. Fram till 14.30 i allafall. Ligger i min säng fortfarande och lyssnar på min ljudbok. Den är så grymt bra.

Nu ska jag surfa lite och bara ta det lugnt. Vid 9 ska jag kliva upp, blir att slå igång stereon då och ladda för matchen. Äta en rejäl frukost, som för mig består av havregrynsgröt med lingonsylt och havremjölk, ett glas juice, en skinksmörgås eller 2. Då borde jag vara mätt. i allafall.



Ha en bra lördag allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0