jul fortfarande?

Jag har en granne som nog tror att det är jul fortfarande...Dom som bor i den lägenheten har uppe adventsljusstaken fortfarande... är det ett vanligt fenomen att folk lämnar sånt kvar i sina fönster? Hade det inte varit för att man hade barn så hade man nog inte haft vidare mycket julpynt framme... men julen är barnens tid...

Jag börjar bli förkyld... är riktigt hängig...är tjock i halsen...vilken tur jag bara kolla på träningen... efter träningen var vi ut och åt på max... nyttigt värre eller hur? men det är ju så gott... har några timmar på mig om jag ska spela match imorgon eller inte... får se vad kroppen säger när man är på jobbet...

Ha en bra dag nu därute :)

P.S Jag har fortfarande -20 grader när jag kliver upp på morgonen... det är ju så att man helst inte ens vill gå ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0