Känner mig så tom ;(

Jag kan inte alls sova, jag funderar så det knakar nu... Känner mig totalt tom inombords ;( Ingen rolig känsla alls... Fattar inte hur fan det kan bli så här... Nästan så tårarna trillar... Vad är det som händer? Varför blir det så här? Vad är det för fel?

Känner mig helt nedstämd och jag vill inget hellre än sova men tankarna som susar omkring gör det omöjligt... :S

Vill inte känna så här alls.... Det är hemskt... Det är det värsta som finns är att känna sig tom och nedstämd och man vill bara bort från denna planet just nu känns det som....Att känna denna tomhet som jag känner nu har jag inte känt på väldigt, väldigt länge... Ovissheten kryper inom mig :S
Jag har mina aningar om vad det beror på men det ska jag inte dra upp nu... Känner att jag inte riktigt orkar ta det just nu... Men någon gång... någon gång...

Ska försöka sova igen men jag tvivlar på att jag lyckas ;(

Usch och fy för detta...

;(

Bara försöka tänka på något positivt...Det är väl det enda som hjälper... Men när jag väl börjar känna så här så brukar det vara svårt tänka positivt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0